logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۸۳۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
استاندار زنجان؛

مسئولان برای ایجاد رضایت‌مندی مردم تلاش کنند/فضای مجازی می‌تواند تبدیل به ابزاری برای جنگ شود

مسئولان-برای-ایجاد-رضایت‌مندی-مردم-تلاش-کنند-فضای-مجازی-می‌تواند-تبدیل-به-ابزاری-برای-جنگ-شود-
استاندار زنجان گفت: باید عملکرد مسئولان به نحوی باشد که سبب ایجاد رضایت مندی در مردم شود.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی در جلسه شورای اداری استان زنجان ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) اظهار داشت: اگر مسائلی که در کشور رخ داده است را به حجاب محدود کنیم، ساده انگارانه‌ای کرده‌ایم. چراکه اصل ماجرا چیز دیگری است و باید نگاه کلان به موضوع داشت و مسئله را باید فراتر از آنچه که هست دید.

وی افزود: دنیا تبدیل به باشگاهی از سلطه‌گران و سلطه‌پذیران شده است، و سلطه‌گران از وقتی که ما بوده‌ایم وجود دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه برخی کشورها در تلاش هستند تا به صورت خاصی حرکت کرده و از باشگاه سلطه‌پذیران بالا بیایند، گفت: چین ۸۰ سال است که در تلاش بوده تا خود را به کشور سلطه‌گر تبدیل کند. 

وی با بیان اینکه علت نگرانی بایدن در حوزه پژوهش است، یادآور شد: چین تلاش می‌کند تا در حوزه پژوهش خود را بالا بکشد و در این امر نیز موفق بوده و بسیاری از مقالات علمی چاپ شده معتبر نیز مربوط به چین است، علت تلاش این کشور قرار گرفتن و استفاده از سفره‌ای است که توسط نظام سلطه چیده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه کشورهایی همچون آمریکا، فرانسه، انگلستان جزو نظام سلطه محسوب می‌شوند، افزود: برخی کشور‌ها نیز باید تحت فرمان نظام سلطه قرار گیرند و اگر اندکی فاصله بگیرند مورد تنبیه قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه بالاترین مواد معدنی زیرزمینی در جهان مختص کشور روسیه است، گفت: آمریکا، کاندا، عربستان، ایران به ترتیب دارای بیشترین منابع هستند، با این شرایط نظام سلطه دو گانگی ایجاد می‌کند و اگر پیشرفتی در کشوری قرار بر رخداد داشته باشد مانع آن می‌شود.

افشارچی با بیان اینکه کشور ما ۴۳ سال است در تلاش بوده تا از نظام سلطه پذیرها بالا بیاید، ادامه داد: اما جنس حرکت ما، متفاوت بوده و اقتصادی نیست، برای کشور ما معنویت و عدالت در صدر قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ما در حال حرکت به سمت بالا با همان نگاه معنویت و عدالت در نظام سلطه هستیم، گفت: این امر با اصل نظام سلطه در تعرض است و تیشه به ریشه نظام سلطه وارد می‌کند.

افشارچی با بیان اینکه ما منادی معنویت و عدالت هستیم و ظرفیت ما پر شده و باید این معنویت و عدالت به تمام جهان نیز صادر شود و این امر نیز در حال انجام است، گفت: فطرت مردم نسبت به ایستادگی در مقابل نظام سلطه تشنه است و کشور ما نیز در این راه سرمایه‌گذاری و خرج می‌کند.

وی با اذعان به اینکه جمهوری اسلامی در حال بزرگ‌شدن است و دیگر در قالب قبلی خود جا نمی‌گیرد، ادامه داد: همین امر سبب شده تا یک درگیری تمدنی بین ما و دشمنان ایجاد شود اما در این درگیری‌ها چند لبه وجود دارد

استاندار زنجان ادامه داد: نظام فرهنگی، حقوق زنان، کارآمدی نظام، تحریم، رسانه از جمله لبه‌های این درگیری تمدنی است.

وی با اذعان به اینکه رسانه یکی از قدرتمندترین ابزار‌هاست، گفت: اگر لازم باشد فضای مجازی تبدیل به ابزار جنگ می‌شود بنابراین نباید نگاه سطحی به پلتفرم‌هایی همچون اینستاگرام داشت.

استاندار زنجان با بیان اینکه در ۴۰ روز گذشته از ابزار فشار رسانه‌ای علیه کشور ایران با تمام قدرت استفاده می‌شود، گفت: دشمن از ابزار تحریم، اغتشاشات، فشار رسانه‌ای و بسیاری از روش‌های دیگر در حال استفاده است و سعی دارد تا یک جنگ شناختی در کشور به راه بیاندازد. 

وی بیان کرد: جوهره نظام اسلامی به نحوی شکل گرفته است که همه مردم باید متوجه آن باشند که باید نظمی در جهان حاکم شود و به سمت آن حرکت کنند. 

افشارچی با بیان اینکه ما پشت خاکریزها و لبه‌های دیگر قرار داریم و اگر در کارمان دقیق نباشیم نارضایتی در جامعه را ایجاد خواهیم کرد، ادامه داد: باید عملکرد مسئولان به نحوی باشد که سبب ایجاد رضایت مندی در مردم شود و طوری نباشد که از ما مسئولان نارضایتی از طرف مردم به وجود بیاید.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه ما در مقابل نظام سلطه ایستاده‌ایم و نباید از آن‌ها سیلی بخوریم، اذعان کرد: اگر پشت خاکریز‌ها ما گاردمان را نبندیم و مقاومت(هر کس مسئولیت خود را به درستی انجام دهد) نکنیم از این اتفاقات دوباره رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه از مسئولان درخواست دارم تا نسبت به رضایت‌مندی مردم تلاش کنند، خاطر نشان کرد: رضایت‌مندی گاها در شاخص‌های کلان قرار دارد که باید تلاش شود و اقداماتی در حوزه‌های مختلف همچون حوزه تورم، اقتصاد کلان و اشتغال ایجاد شود اما گاها نیز با یک اتفاقات و پیگیری‌های ساده می‌توان رضایتمندی را در مردم ایجاد کرد.

افشارچی در پایان این جلسه از تلاش‌های بی وقفه نیروی انتظامی، سپاه و بسیج تشکر و قدردانی کرد و گفت: از تمام کسانی که در جریان اتفاقات اخیر ضربه خوردند عذرخواهی می‌کنم./ب

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴